Godkväll!!

Vi gjorde ingen tur till borgen en då!! Det va ju så trist väder!! Det regnade ju hela dan, ja utom på kvällen förstås!!
Vad ska man göra när det regnar?
Har ni några idéer?
Aaah, jag skulle faktiskt behöva sånna idéer! Ja, nu är ju alla mina kompisar i Tyskland, Finnland, Frankrike, Grekland, o.s.w.
Så om ni har några bra idéer så skulle jag bli glad om ni skriver dem i en kommentar!!
Vad ska ni göra i morgon?
Jag vet faktiskt inte!! Får hitta på något.
Det va ingen som röstade på veckansbloggare så jag slumpar ut vinnaren i morgon!!
Men nu måste jag gå lägga mig!!
Alice

Kommentarer
Postat av: sally

jodå, det är bara bra :) vad gör dudå?

kraam

2010-08-02 @ 22:02:41
URL: http://sallyplace.blogg.se/
Postat av: Micaela (VECKANS BLOGG, DU HAR CHANS TILL MÅNGA LÄSARE OCH KOMMENTARER!)

Sv; Lycka till i veckans blogg!

2010-08-03 @ 10:24:02
URL: http://coolamicaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0