Tävlingen!!!

Det var ingen som röstade så jag blir tvungen att lägga in alla Låtarna!!!!
Skaffa en annan tjej av Rebecca:
YouTube - Rebecca - Skaffa en annan tjej (Lilla Melodifestivalen 2009 )
En vanlig dag av Ulrik:
YouTube - Ulrik - En vanlig dag (Lilla Melodifestivalen 2009)
Sanningens minut av Hilda:
YouTube - Lilla melodifestivalen 2008 Hilda Stenmalm -Sanningens minut
En sång från hjärtat av Linn:
YouTube - Lilla Melodifestivalen 2008 - Linn - En sång från hjärtat
Kommer jag våga av Jonna:
YouTube - Lilla melodifestivalen 2008 Jonna T - Kommer jag våga
Good Riddance av Rebecca och Ulrik:
YouTube - MGP - Rebecca och Ulrik sjunger duett!
det var alla! Tycker ni också att det kommer bli jätte kul med fotbolls WM på Panfu!!! Jag tycker det blir super kul!!!!
Panndkaka

Kommentarer
Postat av: gabriel

Kolla in min spelhemsida. Jag har gjort den själv.

Den heter:

http://bestmusicsitte.webs.com/

2010-06-14 @ 12:16:55
URL: http://gabrielhanna98.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0