Berättelsens slut ( eller ändå inte???)!

Men plötsligt gick dörren av rummet och den svaret klädda typen kom in, jag såg att det var en kille med väldigt fint hår. kvinnan stannade maskinen och frågade vad han ville, han svarade att hon skulle släppa tassarna från tjejen (jag tror han menade mig). Kvinnan skrattade: Du tog med henne hit och nu vill du ta tillbaka henne! Tror du jag är så dum!!!! Hon satte på maskinen igen. Killen som hade velat rädda mig kom nu springande och låssade på spände som satt runt min mage. Han lyfte upp mig så det bara var kvar en millimeter tills maskinen skulle landat i på min panna. Han ställde ner mig på golvet, när jag plötsligt märkte att kvinnan hade ställt om maskinen så den var riktad på killen och mig, men naturligt vis mest på killen för att han hade förstört hennes planer. Jag tryckte ner killen på golvet, men kvinnan var snabb och riktade om den mot golvet. Killen sa till mig att springa, jag gjorde det men när jag kom till dörren kom det in vakter, sa jag sprang åt andra hållet. Där låg nu killen tätt tryckt mot golvet och maskinen höll på att nudda! När jag bara stirrade på hur killen snart skulle dö, bara för att han ville rädda mig, (men det förstår jag inte varför han gjorde det) kom vakterna från bakifrån och grep mig med ett fast grepp. Nu stannade kvinnan maskinen och sa: Jag förstår dig inte! Först är du på min sida och sen vill du befria fångarna som du själv har kidnappad. Då skrek killen; du vet att jag bara har gjort det för min far!!!! Kvinnan svarade: Och varför är du nu så olydig! Har du märkt att hon nu plötsligt har inre skönhet eller va!! Då teg han. Jag tänkte på den saken, var han verkligen kär i mig. Så hade ingen annan tyckt om mig förr! Kvinnan började plötsligt prata igen: Alltså du är kär, du vet att kärlek bara slutar dåligt! Då svarade killen: Det tror bara du, du kidnappade min far för att ha någon att gifta sig med. Men det vägrade min far, men så tvingade du mig och så blev jag till! Då gormade kvinnan: Kan du inte kalla mig mor några enstaka gånger, jag heter faktiskt så. Då bröt en vakt diskussionen och frågade vad de skulle göra med mig! Kvinna sa att de kunde släppa mig för att de kunde ta hjärnan av Nick (jag antog att det var killen som låg på golvet). Jag tänkte att jag skulle ingripa, det hade han ju gjort hos mig! Jag försökte att komma lås från vakten men när jag märkte att vi närmade oss dörren, så skrek jag; Om ni tar honom så måste ni också ta mig!
När vi sen efter ett paar minuter båda två låg bredvid varan på maskinen så tog han min hand. Jag kände hans värme och märkte att jag plötslig fick ett väldigt konstigt fladdrande i magen och att jag blev varm i hela kroppen...
Om det här är slutet så är det något mellan ett lyckligt slut och ett sorgligt slut!!! Men för att Panndkaka är huvud personen så vet jag ju hur det slutar och jag kan säga att det inte är här.
Panndkaka ( om ni inte vet vad jag menade med fladdrande känsla i magen, så tänk efter och läs fortsättningen på berättelsen, då får du säkert reda på det!!!!)

Kommentarer
Postat av: gabriel

aha tack

2010-05-22 @ 09:08:41
URL: http://gabrielhanna98.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0