Hej igen!

Jag var idag på Panfu(som alltid) och hörde att man kunde spela ett nytt äventyr. Nämligen i sjukhuset, man ska hjälpa en doktor med att förstå vad Jea-Pea säger. Om ni behöver hjälp med något äventyr så kan ni alltid skriva en kommentar i min blogg (men skriv hälst med en liten förklaring vad som hände kort före des).
Jag har tänkt att jag en gång i väckan ska ha en låt tävling, nämligen på Onsdag. Jag skriver varige tisdag in fem låtar som ni kan rösta på ( skriv bara in en kommentar) den som har flest röster vinner (jag kommer naturligt skriva vinnar låten på tisdag kväll i min blogg). Och nu kommer låtarna:

1. Tik Tok av Ke$a
2. Baby av Justin Bieber
3. La La Land av Demi Lovato
4. Naturally av Selena Gomez
5. Up av Amy Diamond

Hoppas din låt vinner
Panndkaka

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Om du vet vem Mallan_98 är på panfu så är det jag som skriver nu:)

Jag röstar på nummer 1

2010-05-05 @ 16:54:43
URL: http://coolamalinbloggse.blogg.se/
Postat av: Panndkaka

Tack!!

Jag vet inte vem du är på panfu men jag är gäte glad över kommentaren.

2010-05-05 @ 17:06:14
URL: http://sverigecool.blogg.se/
Postat av: unnnihk

heej,

jag röstar på 2 (: <3

du veet redan vem jag e :P

2010-05-05 @ 17:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0