Hej och hej igen!!!

Vet ni vad! På fredag ska det va GULDPANDADAG!!!!!!! Jag måste absolut logga in mig på Panfu, det blir säkert jätte kul! Men jag har simning på fredagar så jag kan inte va inne så länge, men om någon vill träffa mig så kan ni skriva en kommentar. En av mina bloggläsare ska ha en fest på fredag EN FEST (klicka på länken för mer information). På Guldpandadagen ska jag också framför allt skriva klart berättelsen (jag är själv ingen guldpanda) så det blir bilder med passande kläder!!!
Om ni är intresserade på en superstjärna tävling (jag visar ett par bilder med olika superstjärnor, och så ska ni rösta) så skriv en kommentar!
Blev inga bilder Panndkaka

Kommentarer
Postat av: gabriel

måste man vara medlem för att få egna låtar till ipoden och jag hittar inte koden jag ska kopiera

2010-05-21 @ 08:47:40
URL: http://gabrielhanna98.bloggplatsen.se/
Postat av: gabriel

tack nu vet jag hur man gör man måste knepa sig fram. men tack för allt iallafall

2010-05-21 @ 14:45:18
URL: http://gabrielhanna98.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0