Kommentarer!!!

Jag försöker att följa varje kommentar och att också ta i mot alla råd med öppna armar!! Men en kommentar tyckte jag var jätte bra och det var av gabriel, han ville att jag skulle skriva fler inlägg! Jag kommer att försöka så gott jag kan, Det är bara så att jag har skola så länge.
Jag tänkte att jag skulle skriva klart berättelsen!!!!!
Brevet: (klarade inte sätta in med bild)

 

Kära Dusanba,

 

du vet väll att jag har en andel av min egen son, också om jag är

död och jag vill inte att du utnytjar vår Nick på ett sätt som jag

inte skulle tyckt om! Jag vet vad du håller på med! Och jag är inte

försjust. SLUTA upp med det !!!!! Jag hade tänkt ge dig en till

skans upoe i himmelen, om du vill ha den så låt min son gå på fri

fot!!!!!

 

Nicks pappa (Anton)

Från himmelen

 

nu förstod jag att Nicks pappa var död!!! Men hur hade han kunnat skjuta pilen så exakt? Nick såg väldigt uppskakad ut. Han gav brevet till Dusanba. Hon sa till vakterna att släppa oss. När vi var ute gick vi upp till vulkanen och berättade våra historier för varandra.

(en romantisk bild va!! ) Hans liv var väldigt hemskt, han hade aldrig varit riktigt ute i världen han hade bara vart inne i grottan och sen från grottan på väg till mig!! Jag tyckte synd om honom!!!

Några dagar senare flyttade vi ihop och jag visade honom det Panfu som låg bakom grottan!!!

Detta var ett slutet av historien och den va väl mycket bättre en den andra?!

Er Panndkaka,

 


Kommentarer
Postat av: gabriel

HEJ.Den enda dagen i veckan som jag kan intervjua dig är imorgon kl:14.15.(asså kvart över två).Om det går kommentera då vart vi ska va och vilken värld..

2010-05-31 @ 13:36:00
URL: http://gabrielhanna98.bloggplatsen.se/
Postat av: gabriel

men kl.15.00 går det bra. värld:pandriana tid:15.00

I ladan.

2010-05-31 @ 19:51:27
URL: http://gabrielfotboll.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0