Eurovision Song Contest!!!!

Det blir spännande att se, men det är inte så många bra bidrag! Det är faktiskt synd!!
Jag hejar på Sverige eftersom jag är svensk, men Eric Saade gillar jag inte speciellt mycket!!! Men ja!!! Jag skulle faktiskt skratta i en hel vecka om han skulle vinna!! Men okej, det skulle vara kul eftersom det är i Sverige nästa år, alltså om han vinner!!
Irland är också väldigt bra!! Men deras kläder på Semifinalen var ju ganska konstiga!! xD Men det var en kul låt!!
Och Lena!!! Nej, hon skulle inte kommit igenom Semifinalen om hon skulle varit med!! Jag är helt säker på det!!! Här i Tyskland gillar nästan ingen henne, men ja!!!
Vi får se vem som vinner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0