En gitarr!!!

Hej bloggen!!
Jag hittade en ful (tycker jag) gitarr (rättare sagt en bas!) på internet!
Vad tycker ni?
Jag tycker den är ful (men de är kanske smaksak)! Uppe på gitarren är ju en orm, ja och de tycker jag inte är så snyggt! Men sen på nedre delen av gitarren är en fot (om ni inte ser den så kolla noga!!) den ser väll lite äcklig ut!
Skulle ni köpa en så dan?
Jag tror inte att jag skulle köpa en (också om jag skulle kunna spela!). Om det är mörkt och den står i ett hörn i mitt sovrum, skulle det ju kunna se ut som allt möjligt hemskt!! Jag skulle kanske till och med få mardrömmar!
Håller ni med eller tycker ni att den är super snygg?
Alice

Kommentarer
Postat av: Micaela

Nu är dem 5 finalisterna uppe på bloggen kolla om du blev en av dem ;)

2010-08-03 @ 20:26:39
URL: http://coolamicaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0