Äntligen tid igen!!

Hej,
det måste vart en månad sen jag skrev sist(kanske det också va längre)! Jag är väldigt lässen att jag inte skrev, men den första vekan väntade jag på att någon skulle kommentera på min tävling! Men det var ingen kommentar som kom och jag skrev då heller inget nytt inlägg. Sen hade jag det väldigt jobbigt med skolan och sen så åkte vi till Sverige på semester. Men jag läste att Krucio har kommit till Panfu igen,men jag har inte vart på Panfu, för att det går så långsamt här(alltså i vår sommarstuga). Om ingen kommenterar sa vet jag inte om jag vill ha en Panfu Blogg utan kanske ändrar det till en Blogg som helt och hållet bara handlar om mig, mina vänner och vad jag håller på med o.s.w. Om ni bara läser min Blogg eftersom jag håller på med tävlingar så kan jag säga att jag inte kommer sluta med det, men kanske gör jag det i en annan stil. Om ni bara hittade Bloggen typ med Google eller på Panfu-Bloggen eller liknande och tycker att den är urtrist så kan ni ju skriva vad ni inte tycker om och ge mig tips. Om ni som läser min Blogg och tycker att den är bra men det fattas något så kommentera vad! Ni kan också kommentera om jag ska fortsätta med en Panfu-Blogg eller ska göra en helt normal(ni kan också skriv att jag ska sluta helt och hållet. Jag tar emot all kretik!)
Jag kanske ska börja att pyssla med olika saker och sen lotta ut dem eller liknande! Jag skulle ju kunna gör Idol Bilder eller liknande!!!
Kommentera snälla,
Alice

Kommentarer
Postat av: Micaela

Svar : Hej Alice, du skickar isåfall om du vinner en bild till mig genom msn :)

2010-07-19 @ 22:01:59
URL: http://coolamicaela.blogg.se/
Postat av: Micaela

Svar : Ja visst kan jag kommentera, jag tycker du ska ha en vanlig blogg :) Tycker det e roligare än att sitta och läsa om panfu, eller så kan du ha både och ;)



Kram :)

2010-07-20 @ 11:18:28
URL: http://coolamicaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0