jag vet att jag är dålig på att skriva!!

Jag vet att jag är dålig på att skriva och jag tycker också att det är dumt att jag skriver så lite, men jag kan tyvär inte ändra på om mina lärare ger mig mycket läxor eller inte!!! så jag  missade ju låt tävlingen, men jag är inte i form just nu att skriva dem, så jag skriver extra många nästa gång!!! Men jag vill också rekommendera en Bloggen, Bloggen är väldigt ny så det står inte så mycket i den men jag vet att han kommer göra Bloggen super bra för att han har haft en för och jag älskade den( jag blev faktiskt väldigt besviken när han tog bort den!!). det är kanske några som förstår om vem jag pratar, men för dom som inte förstår så ska jag säga vem! det är Gabriells ( han läste min Blogg jätte ofta!!) nya musik Blogg. Jag älskar bara musik så jag blev jätte glad ( hoppas du inte sviker mig igen!!!) http://bestmusicsitte.webs.com/ ( klicka på länken så kommer du till Bloggen.)
Förresten jag kom på en idee!!! Förra veckan var det ju ingen som röstade på mina låtar, så om du vill rösta så rösta på dem igen, du/ni har tid tills på tisdag!!! Passa på!!!

skit jobbigt inlägg,
Panndkaka

P.S. Ni märker kanske att jag har skrivit texten i tyska flaggans färger, jag tänkte på att panfu Kommer ur Tyskland och tyskarna ju förlora idag i fotbolls WM. Jag kan inte helt bestämma mig för vem jag ska vara, men ett par av mina vänner kommer ur Tyskland ( egentligen många) så jag är lite för Tyskland men jag är inte så intresserad av fotboll så det spelar ingen roll!!!!!
Jag måste lägga mig nu......                                          Ska förestella svenska flaggan blev inte så bra!!!!
ses Panndkaka

Kommentarer
Postat av: Micaela

Okej , men isåfall vilken färg ?

2010-07-13 @ 10:46:39
URL: http://coolamicaela.blogg.se/
Postat av: Micaela

Okej , men måste ha bilder och sådant :S

2010-07-16 @ 19:33:37
URL: http://coolamicaela.blogg.se/
Postat av: Micaela

Sv : Okej, då e du med i tävlingen, lycka till :)

2010-07-18 @ 21:22:31
URL: http://coolamicaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0