Hej igen!

Nu har vi vart på Tullgarn slott (andra gången ;/). Men förra gången så va nästa visning först om en timme, så vi åkte till Trosa(där har jag vart så ofta ;) ). Men idag ville mina föräldrar åka dit och kolla på visningen. Man fick inte ta kort (de är alltid så snopet om man har med en och sen inte får. Jag tar därför nästan aldrig med en kamera.)! Jag kanske lägger in foton på mig senare! Men jag tror att jag inte kommer vara ute så mycket det är så blöt!!Trist!!!
Förra veckan kom jag på två nya tävlingar, men jag tar en i taget (de är lite knasiga tycker jag. Så om ni inte tycker om idéerna så skicka en kommentar!) Tävlingarna är väldigt lika men ändå. Veckansbloggare  och månadensidol!!
Veckanbloggare: Om ni vill va med så skriver ni en kommentar att ni vill va med(ni måste ha en blogg). Tävlingen går ut på att ni blir veckansbloggare! Veckansbloggare kommer att vara med i ett inlägg på min Blogg och då kommer kanske en del titta in på den Bloggen och tycka att den är bra! Jag skriver sen i ett inlägg alla som velat vara med och ni ska rösta på er favorit! De tre med flest röster kommer jag skriva på lappar och jag eller någon kommer då dra en låt och han eller hon som står på lappen är veckansbloggare!
Månadensidol: Är som sagt nästan samma! Men där kommenterar du din idol och så skriver jag alla idoler i ett inlägg och sa får ni rösta. Av de tre med flest röster lottar jag ut en!
Jag kommer börja med månadensidol den 28 Juli! Men veckansbloggare kommer lite senare, skriver när!!
Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0