Jag tror jag har bestämt mig!

Om man tittar på överskriften så förstår man redan vad jag menar! Jag tror jag har bestämt mig att jag kommer göra en Blogg om mig och inte mer skriva om Panfu! Ni kan själv klart fortsätta kommentera i det Temat men jag tror att de flesta tycker som jag, att det är roligare med en Blogg om sig själv! Men jag kommer inte ändra på det nu (jag är inte helt säker en om jag vill göra det), men jag kommer göra det på slutet i veckan!!
Jag har märkt att det är lättare att skriva om sig själv!!
Men på sommarlovet kommer det inte komma så många bilder, för att jag har glömt min Kamera i Tyskland och att datan är för långsam för Panfu!!!!
Panndkaka

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: okeeej! Synd!

2010-07-21 @ 16:24:46
URL: http://coolamalinbloggse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0