Förlåt!!

Förlåt att jag inte skrev på så länge men jag var så upptagen att jag liksom inte han.
Men idag och i morgon gör jag ju min låt omröstning (om ni också vill vara med och välja låt så skriv en kommentar med låten) men nu kommer veckans låtar:
1. Starstrack av Sterling Knight ( ur filmen starstrack)
2. Boom Boom Pow av  The Black Eyed Peas
3. Bad Romance av Lady GaGa
4. Crank It Up av Ashley Tisdale
5. Burnin Up av Jonas Brothers
Jag hoppas att ni har lust att rösta och att ni blir nöjda med resultatet!
Er Panndkaka!
P.S.
Vad menar han med Taa-daaa! jag ser inte att det har ändrats något alls, men kanske händer något imorgon.
I alla fall bytte jag kläder!!

Kommentarer
Postat av: unnnihk

jaag röstar på 3:an (:



om du vill haa ett låtförslag till nästa röstning ska du ha everytime med Britney Spears, det e min favvo lååt (: ♥

2010-05-12 @ 16:03:01
URL: http://unnnihk.blogg.se/
Postat av: Panndkaka

jag skrev vist fel. Det heter starstruk!!

2010-05-14 @ 11:49:01
URL: http://sverigecool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0