Hej!

Ska till skolan klockan 8:15 i morgon! I morgon och hela resten av veckan har vi något i skolan som de har kallat positive week! Det är en vecka där eleverna och lärarna ska inse att det finns massor med positiva saker som handlar om skolan och eleverna/lärarna! Jag förstår inte vad det ska vara bra för, men okej! Denna vecka ska också alla elever och lärare bära en vit t-shirt i de två sista timmarna! Och så ska jag dansa rock'n roll för andra gången!! Det kanske kommer bilder på första och andra gången, men det bror på om min kompis skickar fotot som hennes pappa tog på oss och om jag får tag på några när vi dansar i morgon! En kul sak till är att lärarna ska dela ut priser till eleverna som har vart extra duktiga! Det låter lite tokigt! Eller vad tycker ni?
Alice

Kommentarer
Postat av: emelie -

ingen fara, jag har gjort det misstaget flera gånger!

Men vad härligt, min helg har varit helt perfekt! :)

2010-09-19 @ 22:00:35
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: emelie -

Jag var på bröllop och träffade pojkvännen efter att inte fått sett honom på över en vecka.

2010-09-19 @ 22:06:31
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0